העור, מה הוא אומר?

העור, מה הוא אומר?

העור, מה הוא אומר? מה התפקיד לו בחיים שלנו? ואיך אפשר לפתור בעצם בעיות עור כאשר מתבוננים פנימה לעומק.

אני אתחיל עם סיפור אישי על הבן הקטן שלי שדרכו הבנתי עד כמה יש משמעות רגשית מאוד גדולה למודעות כדי לפתור את בעיות העור.

הבן שלי הקטן סבל מאסטמה של העור ברגליים מאחורי הברכיים. כבר כמה שנים שיש לו פריחה מאחור ולא כל כך נתתי לזה את הדעת כי הוא לא התלונן וחשבתי שזה מזיעה כי זה התחיל בקיץ ואז אח"כ זה המשיך בחורף אבל לא היה לי מול העניים כל הזמן כדי לזכור לצלצל לרופא עור, עד שיום אחד במקלחת ראיתי החמרה בגירוד של העור ונהיו לו ממש פצעים והרבה מאוד פצעים. ואז הבנתי שאני חייבת להתחיל לשאול אותו כמה שאלות הבנה –

לבדוק איתו ממה הוא חש לא מוגן בחיים?

עור התפקיד שלו להגן עלינו, להגן על האברים בגוף.

אז שאלתי אותו בצורה הכי פתוחה והכי ברורה לילד ממה הוא מפחד בחיים אז ישר הוא אמר לי מספיידרמן ומסופרמן , כמו עוד הרבה ילדים אני מאמינה. ואז השאלה השנייה הייתה אם יש משהו בבית שמפחיד אותו? אז הוא ענה כן מאח שלו הגדול ואז שאלתי אותו למה? אז הוא ענה כי" לפעמים הוא לא רוצה שאני אהיה בחיים". לפעמים שהם רבים כמו רוב האחים אני שומעת את הבן הגדול שלי אומר "הלוואי ולא היה אח קטן" , ועוד מילים לא נעימות לאוזן. תמיד חשבתי זה מתוך כעס וזה יעבור לא ידעתי שהוא ממשיך גם בשקט מולו לבד. כמובן זה לא עבר לסדר היום ושאלתי את הבן הקטן שלי אם הוא רוצה שאני אנהל את השיחה על זה אתו או בלעדיו והוא ביקש בלעדיו. אחרי כמה ימים הוא שאל כדי לוודא שאכן דיברתי אתו ואז פתחנו שיחה משולשת עם הרבה הבנה אחד כלפי השני. גם הגדול אמר מה שמפריע לו ואז היו הבטחות בניהם של כבוד אחד לשני.

הבנתי מעוד כמה מסרים שקיבלתי בדרך שאני צריכה קצת לעשות הפרדה בניהם לתת להם את המקום הייחודי שלהם, והתחלתי להפריד קצת, לא לקנות להם את אותם בגדים, לא את אותה תספורת התחלתי לתת לבן הקטן שלי את המקום הייחודי שלו.

ההפרדה הזאת פלוס הביטחון שהוא התחיל לקבל גרמה לאסטמה של העור להבריא כלא הייתה.

עכשיו אני אצטט לכם כמה מילים מתוך הספר "אתה יכול לרפא את חייך - לואיז היי"

"עורנו מייצג את יחידותינו. בעיות עור מורות, בדרך כלל, כי אנו חשים שיחידותנו נתונה תחת איום כלשהו. אנו חשים שלאחרים יש כוח כלשהו עלינו. יש לנו עור דק. דברים חודרים תחת עורנו, אנו חשים כאילו מקלפים מאתנו את עורנו, עצבינו מצויים ממש מתחת לפני העור.

אחת מן הדרכים המהירות ביותר לרפא בעיות עור היא להזין את עצמך באמצעות אמירת המשפט, "אני מעריך את עצמי", במחשבותיך, מאות פעמים ביום. השב לעצמך את כוחך שלך."

לפי לואיז היי יש עוד כמה משמעויות לבעיות בעור כמו: פסוריאזיס - שאומר: "חשש מפגיעה. או קהות של החושים והעצמי. או סירוב לקבל אחריות על רגשותינו".

גם פצעים כמו פצעי בגרות על הפנים יש לה משמעות - "דחייה של העצמי, העדר אהבה עצמית."

פריחה המשמעות "רוגז בשל עיכובים, או דרכים תינוקיות להשיג תשומת לב"

זאת רק טעימה מבעיות שיש לנו בעור.

ההתבוננות לעומק בכנות עמוקה מול עצמנו ופתיחות עמוקה מול עצמנו יכולה להביא לשיפור משמעותי לכל המחלות או הבעיות שיש לנו בגוף.

תמיד תזכרו כשיש בעיה בגוף זה אומר שהנשמה שלנו מנסה לדבר איתנו דרך הגוף צריך רק להקשיב לה 🙂

בהצלחה שיהיה לנו נפש בריאה בגוף בריא.

מתנה - המדריך לדימוי גוף מנצח

הירשמו לקבלת טיפים ומסרים וקבלו את המדריך שלי לדימוי גוף מנצח

המייל שלכם שמור בידיים טובות. הפרטיות חשובה שלכם חשובה לי.