קלפי "שאלת מפתח" לילדים ובני נוער

מכירים את זה שהילדים באים הביתה מהגן או מבית הספר ואתם שואלים – ״נו איך היה היום?״ והילדים אומרים: ״כיף״ או ״לא כיף״... בדרך כלל הם לא נוהגים להאריך בדברים...

בדיוק בשביל זה יצרתי את קלפי "שאלת מפתח לילדים". הקלפים מאפשרים לילדים לשתף מתוך עולמם הפרטי,  בדרך של משחק חוויתי, מבלי לחשוש מביקורת או מ״חקירה״ שלנו ההורים. השאלות על גבי הקלפים עוזרות לילדים לעצור רגע את הדינאמיות  של חייהם, לשאול שאלות ולהתבונן בתוך עצמם, מהי הדרך הנכונה עבורם.לא דרך הריצוי, ולא דרך של מישהו אחר... אלא מהי הדרך שלהם – הדרך שהם בוחרים ללכת בה. תפקידנו כהורים הוא לאפשר להם להתבונן ולשחק, לחלום ולתהות ולהיות שם עבורם, אם הם זקוקים לרעיונות נוספים להתבוננות ולפרשנות על החיים.

הערכה בנויה מ-52 שאלות, כולן מעוצבות על גבי  תמונות צבעוניות ומקוריות מרחבי העולם, אשר נותנות השראה של צבע, חיים, מקומות שונים ואנשים שונים -  פלא הבריאה במלוא עוצמתו.

למי זה מתאים?

ערכת הקלפים מתאימה להורים, גננות ומורות, ועדי עובדים, מתאים לגיבוש כיתתי

מעונינים לרכוש את ערכת הקלפים?
במחיר 197 שח בלבד, לא כולל משלוח. לוחצים כאן,  עוברים לעמוד תשלום מאובטח בכרטיס אשראי והספר יישלח אליכם בדואר (בין 10-14 ימי עבודה).
חוות דעת על הקלפים

"הקלפים מדהימים, פתחתי אותם עם הבת שלי לפני שהלכה לישון, כל אחד מאיתנו שלף קלף וכל אחד ענה על השאלה, אחרי עשרה קלפים הייתי צריך לעצור אותה בגלל השעה המאוחרת, תודה רבה 😘"

 

מתנה - המדריך לדימוי גוף מנצח

הירשמו לקבלת טיפים ומסרים וקבלו את המדריך שלי לדימוי גוף מנצח

המייל שלכם שמור בידיים טובות. הפרטיות חשובה שלכם חשובה לי.